معرفی بازی | سلطان مزرعه‌داری
  • کد مطالب: ۱۶۴۳۰۸
  • /
  • ۰۳ تير‌ماه ۱۴۰۲ / ۱۵:۲۸

معرفی بازی | سلطان مزرعه‌داری

این بار قرار است یک مزرعه‌دار حرفه‌ای شوید و دنیایی از گیاه‌های مختلف پرورش دهید.

این هفته قرار است یک مزرعه‌دار حرفه‌ای شوید و دنیایی از گیاه‌های مختلف پرورش دهید. در بازی شالیزار باید مزرعه‌ی خود را با گیاهان مختلفی که در اختیار دارید بسازید و از آن‌ها پول به دست آورید.

در بازی، برای دریافت پول، باید روی گیاهان کلیک کنید تا پول را به دست آورید. البته کار شما به همین‌جا ختم نمی‌شود و باید گیاهان را به وسیله‌ی پولی که به دست می‌آورید ارتقا دهید، توانایی‌های جدید را فعال و برداشت گیاهان را خودکار کنید.

در ابتدای کار، تنها یک مزرعه‌ی کوچک دارید. ابزارهای کشاورزی شما هم ابتدایی و ساده هستند اما باید تلاش کنید کم‌کم با فروش محصولات‌ خود درآمد به دست آورید تا بتوانید دستگاه‌های تازه‌تری برای مزرعه‌تان بخرید.

با خرید دستگاه‌های مختلف، سرعت و توانایی‌های شما برای پرورش محصولات و برداشت آن‌ها بیشتر می‌شود. بیشتر شدن این سرعت باعث می‌شود پول بیشتری هم نصیبتان شود.

مدتی بعد می‌توانید مزرعه‌های دیگری را هم بخرید و به یک مزرعه‌دار واقعی تبدیل شوید. برای به دست آوردن درآمد در بازی، باید مزارع جدید بسازید، آن‌ها را ارتقا دهید، توانایی‌های جدید مانند چند برابر کردن درآمد حاصل از گیاهان و دیگر موارد را فعال کنید.

این در حالی است که با بالاتر رفتن سطح شما در بازی، توانایی‌ها و قابلیت‌های جدیدی فعال می‌شود که هرکدام از آن‌ها درآمد شما را افزایش می‌دهد.

بازی کنید و برای تبدیل شدن به سلطان مزرعه‌داری، تلاش کنید!

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.